LilypieExpecting a baby Ticker

Friday, November 30, 2007

Yine dugun , yine dugun

Pasta Yeliz in marefetli ellerinden tesekur ederim arkadasim ellerine saglik Canim askim dogum gunun kutlu olsun , bu gercek dogum gunu degildi nufusa goreydi ogle bi pasta kesmistik ama asil supriz aralik 21 inde. Oh ne guzel onun keyfi yerinde sene de bikackez dogum gunu kutluyoruz :)))))


Bune canim diyeceksiniz , bu kiz da nezaman post yazsa bi dugunden bahsediyo. Bu aralar kurt kalmadi dokecek. Once benim en yakin arkadasim , sonra Alper'in amerikali bi arkadasinin dugunu vardi. 2 dugunde cok guzeldi ama farkli yabanci dugunde bulunmak ayri bi keyifdi.Tam bir american filmlerindeki gibi bayanlar cok $Ik tuvaletler giymis erkekler smokin hersey cok luks cok ozeldi. Gelin ve damat cikmadan cicek kizlari cikdi, bunlar gelinin en yakin arkadaslari oluyor ve hepsi ayni renk ayni kiyafeti giyolar. Aslinda ben ayni kiyafet olayini sevmiyorum komik geliyo bana. Herneyse sonra gelin ve damat icin hazirlanan kisa videoyu izletdiler cok guzeldi. Once bebeklik resimleriyle basladilar , cocukluk ,ergenlik donemleri derken tanisma hikayeleri birlikde ilk resimleri falan... Superdi. Damadin en yakin arkadasi talk show tadinda kisa bi konusma yapti eski kacamaklari genclik anilari falan cok komikdi. Tabii sonunu da arkadasinin gelin hanimi nasil sevdigine bagliyarak sampanya bardaklari havaya kalkdi. Yanii dugunun baslamasi busekil de 1 saati buldu. Sonra herkes cilginca icip eglenmeye basladi.Damatdan baska kimseyi tanimadigimiz halde hic SIKILMADIK , herkes cok guler yuzlu cok sicaklardi.

Simdi asil dugunumuz var. Abimlerin 2. dugunu var bu pazar. Beni yine kiyafet telasi almisdiki nihayet buldum biseyler. Siyah uzun bi elbise hernekadar siyah tercih etmesemde karni burnunda olunca en yakisan siyah oluyor. Buarada aralik 2 si abimlerin dugunu 4 u de bizim evlilik yil donumumuz. Alper e hediye olarak hos bi takim aldim dugunde de giysin diye. icine morlu siyahli bi gomlek ve kiravat. Kirem rengi takimla cok yakisdi. Daha sonra gomlegin ustene giymesi icinde siyah suveter aldim cok beyendi.Aralik 21 de dogum gunu hepsini aradan cikarmis oldum.Aslinda dogum gununu nufusa gore kutladik kasim 5 de ama ben hediyesini hep gercek dogum gunune gore veriyorum. Busefer dugunde de giysin diye onceden vermek istedim.Tabii onun hediyesinin yaninda benimkiler hic birsey, Canim askim hic gerek yokdu. Boyle iste erkenden kutlamis olduk yil donumumuzu, ama ben yine ogun ozel birseyler yapmayi dusunuyorum.supriz bozulmasin daha fazla uzatmayim.


Yarin da gunumuz var , komsular falan kizlarda toplaniyoruz yeliz ve filiz de.onlar hazirliga bugunden basladilar. Yine tika basa yiyecegiz yaniii.Gunden bi oznur eksildi evlendi gitdi bi Oznur geldi abimin esi .Bizde okadar cok Oznur varki hem turkiye de hem burda herkes karistiriyor kimden bahsetdigimizi. Hep belirtmemiz gerekiyo arkadas oznur gelin oznur Alperin kuzeni oznur dayinin kizi oznur........ Ya ne cok degilmi. Hepsini de cok seviyorum.


Neyse uzatdikca uzatdim . Artik sizide SIKMADAN noktayi koyayim. Gorusmek uzere....

2 comments:

Gamzeli said...

Eşinin doğum günü kutlu olsun, nice yaşlara hep beraber inşallah, seneyede oğluşunuzla birlikte geçirirsiniz inşallah, yıl dönümlerinizi ve doğum günlerinizi :)

aynur said...

Gamzeli cok tesekkur ederim bende size uzun saglikli mutlu nice ozel gunler dilerim