LilypieExpecting a baby Ticker

Saturday, December 1, 2007

Dunyanin en guzel tekmeleri

Evetttt, yarin buyuk gun dugunumuz var. Bu ikinci dugun olsada telasli ve heyacanliyiz. Yemekleri annem yapacak , et kavuracak ,pilav ve salata.Ovunmek gibi olmasin annemin yemekleri cok guzel olur turkiyede butun dugun yemeklerine annem cagrilirdi. Burdada baskasina yaptirmak yerine kendisi yapmayi tercih etdi. Dugunlerde az yemek yapmadim oglumun dugun yemegini neden baskasi yapsin dedi. Eeee dolayisiyla bizde yardima gitdik dograma islerine. Cok zevkliydi kendimi turkiyede gibi hissetdim. 4-5 kisi birsuru salata ve et dogradik , zaman nasil gecdi anlamadik. Ne cabuk bitdi dedik. Ama asil is yarin annem tek basina pisirecek onlari 300 kisilik yemek hazirlicak kolay mi?

Aksam annemlere gitmeden oncede yeliz lerde gunumuz vardi. Kizlar cok guzel seyler hazirlamislardi. Yeliz yine o guzel pastasindan yapmisdi.dolmalar borekler hangisinden yicegimizi sasirdik. Bugun gunumuzun sonuncusuydu ama yeniden cekilis yaptik.Kimse gunun ilkini almak istemedi sonuncu olmak en guzeli. Cekilisde kime ne cikarsa derken ilk gun bana cikmasin mi?Artik kismet aslinda amac biraraya gelebilmek , gun bahane.Yoksa ayarlayip birturlu gorusemiyoruz.15 gunde bir toplanmak iyi geliyo hepimize.

Birazda oglumdan bahsedeyim, iyice buyudu. Hala herkes saskinlikla bakiyo bana, bugun yine alay konusuydum.Komiksin diyolar farkli bi hamileymisim .Kimse beni boyle hayal edemiyodu heralde. Ama hic takmiyorum gerci hoslarina gitdigi icin diyolar zaten. Benimde normalde takmam gerekir bukadar kilo almis olmami ama tam tersi oglumun buyudugu bildim icin hosuma gidiyor.Kipritilari tekmeleri beni cok duygulandiriyor mutlu ediyor. Inanilmaz guzel duygular, oglum demek bile okadar guzelki.Tekmeleri disardan gorunuyor, artik hissetmekden ote karnimda izleyebiliyorum dokunuslarini ,dalgalanmasini. Daha once ne kadar eksikmisim beger. Acaba erkenmi dedigim zamanlara cok kiziyorum ve allaha sukrediyorum benii bu tekmelerden bu kucucuk kalpden mahrum etmedigi icin.....Allah herkese taddirsin isteyen herkese nasip etsin(amin)

2 comments:

Mutluveumutlu said...

Aynur'cum düğün nasıl geçti? Ayrıntıları bekliyoruz :)

aynur said...

Mutlu,dugun cok guzeldi dugun sahibi olunca mecbur pisti hic bos birakmadim. Herkes masallah bu halde hic oturmadin dediler:)ayrica yemekleri annem yapmisdi herkes bayildi tekrar tekrar istediler.Hava sartlarindan dolayi beklenen kalabalik olmadi yoksa yemekler yetmezmis