LilypieExpecting a baby Ticker

Sunday, October 21, 2007

Bu resim de neyin nesi diyeceksiniz , ihtiyacdan dolayi konulan bi resim(abi rengi ve modeli bu, icindeki altin sarisinda da olabilir). Arkadasimin kina gecesinde giycegi bindallisi. Kendisi biraz gicik oldugu icin yuzunu gostermiyor.kiyafeti merak edip gormesi gerekenler icin bu sekil koydurdu.Rengi ve modeli ile ilgili yorumlar yapabilirsiniz. Benim cok hosuma gitdi ama kendisinin birturlu icine sinmedi. Iste evlenecekya cok nazli kaprisli:)))))) ve heycanliiiiiii:)))))










4 comments:

Gamzeli said...

Harika bir bindallı , bence giysin bende giymiştim kına gecesinde ayy çok hoş oluyor,

öptüm seni canımcım..

Esra said...

bence de cok guzel olmus. Niye naz yapiyor ki?!

aynur said...

Gamzeli,
evet ama gelde anlat daha guzel birsey olabilirmis artik ne hayal ediyosa. Daha onceki sayfalarini soyle bi gezmistim bindallinda gelinliginde cok hos gamzeli, bende senii opuyorum.

aynur said...

Archisugar,
ben arkadasim adina tesekkur ederim. Eminim oda okuyunca yorumlari sevinecek.Cok heyacanli hersey 4 dortluk olsun istiyo eee biraz gelin naziii iste..