LilypieExpecting a baby Ticker

Wednesday, October 31, 2007


Vee iste son halimm , ustu aceleyle acilimis sehbanin ustunde bulunan kutu fistikli lokum kutusu guzel guzel tepistiriyodum yakalandim ama hic buraya eklermiyim, sadece soylerim:)))
Daha once bahsetmistim misafirim geldi hazirlik yaptim falan diye, iste bunlari yaptim. Tabii yeliz ve filiz'in yardimlariyla... Filiz kizrtmalari yapti , senin misafirin gelcek ev yag kokmasin ben yukarda yaparim dedi saolsun cok da guzel olmusdu ellerine saglik. Yelizde son anda yetisdi imdadima misafir gelmeden servisleri hazirlayip bu guzel sofrayi kurdu... Tesekkur ederim kizlar iyiki varsiniz!
Sonrada kabak tatlisi ve kemalpasa tatlisi servis etdim dondurmayla, ensevdigim tatlilar



Daha onceki postum da uykusuzluklarimdan kramplarimdan bahsetmisdim , uykusuzluk devam etsede kramplar cok kalmadi. Ani hareketlerden ve cok ayakda durmakdan oluyor sanirim. Biraz dikkat ediyorum. Eskiden hamilelere cok gulerdim. Oturmalar kalkmalar elleri bellerinde karinlarinda masus mu boyle gezerler acaba derdim, ama oyle degilmis direk oyle davraniyorsun , nasil rahat edersen artik. Tipik bi hamileyim artik kabullendim.


Esim anlatiyor, eski halimle hamile halimi kiyasliyo, baygi bi gulduk. Tabii bilmiyorum bence abartiyo. Eskiden disari cikarken daha normel daha siradan biseyler giyerken simdi ayri bi ozeniyosun diyo. Dugune gider gibi hazirlaniyormusum markete giderken bile. Onceden makyajim daha sade olurmus simdi daha koyu. Sonra hala topuklu ayakkabi giymeye calisiyorum onu bende farketdim.Onceden bukadar topuklu giymezdim gobek cikdikca kendimi daha kisa hissediyorum heralde.Zaten bi disari cikmaya kalksak oda savas alanina donuyo birsuru kiyafet deniyorum yok bu kucuk bu dar bu yakismadi o uymadi falan filan... Alperde karsima gecip guluyo ve herseferde oglumuzu hatirlatiyo ( Aynur sen hamilesin normalll..) Bide tarti isi var tabii. Her aksam tartiya cikip kac kilo olmusum diye bakiyorum. Ben egilip goremedigim icin surekli onu cagiriyorum deli oluyo.Ruhsal degisikliklere hic girmeyim , hic bitmez. Bi cocukluk geldi ustune gitmiyo diyo. Olur olmaz herseye aglar , guler oldun kestiremiyorum neye ne tepki vereceni diyo. Soyle bi dinleyince hak verir gibi oldum aslinda ama ne yapayim bilerek yapmiyoki insan.Hem okadarcik nazimi da ceksin dimii kolay degil baba olmak....

No comments: