LilypieExpecting a baby Ticker

Tuesday, October 23, 2007

Bugun blog um resimsiz kaldi resim ekleyim dedim yenilere yer kalmadi eskilerle doldurdum.yada artik yeni halimi beyenmedigim icindir:))))))

Ilk aylar alperde bende heyacanla karnimin buyumesini bekliyoduk.Her ay yakindan cekip farka bakardik.Eline makine alip hadi kac hafta gecdi cekelim derdi.Simdi rahat rahat farkedildigi icin gerek duymuyo heralde unutdu artik .







aslinda bu resimleri onceden koyacakdim gozden kacirmisim,leylanin bahsetdigi goremedim dedikleri bunlar olsa gerek. Yenilerden bakarken gordum ekleyim dedim.Ceylin cok tatli simdi cok hareketli hic 3 aylik bebek gibi degil.







minik kaan da daha bi kucukmus bebekler nekadar cabuk buyuyo simdi kocaman(3-4 hafta oncesi)







Soyle bi baktimda daha bikac hafta once cekilen resmime nekadar fark var sanki biranda genislemis buyumus karnim
Arkadaslarimiz yasin ve leyla dondurma keyfi yapiyoruz









1 comment:

Gamzeli said...

Canım ne güzelde yakışmıi hamilelik karnınbaya baya belli olmuş, sağ salim doğsun bebişimiz inşallah :)