LilypieExpecting a baby Ticker

Saturday, October 20, 2007




HERSEY SUPER GIDIYOR COK IYI HABERLER BIRIKDI


Slm arkadaslar bayagi ara verdim bloguma, merak eden ve ilgilenenler saolsun ama hersey yolunda.Hatda cok iyim .Son 2 haftayi cok dolu yogun gecirdim. Ustunede cok sevindiri bi haber aldim turkiye den ,oda cok iyi geldi valla. Canim annem abim ve taze gelin oznur(yengem olur)geliyolar.Cok mutluyum. Yakinda yine buyuk bi aile oluyoruz, allah cifte kumrulari ayirmadi birlikde geliyolar. Bu haberi sicagiyla veriyorum ve sizi ihmal etdigim zaman da neler yaptigima geciyorum.Once sertap erener ny konserinden baslayayim. Guzel bi konserdi ama bizim yerimizden dolayi biraz bas dondurucuydu.Biz son anda gitmeye karar verdigimiz icin biletlei ordan alabildik. En yukarda en arkalardaydik, sertap erener cok kucuk gorunuyordu. Asagi bakarken dusucek gibi oldum basim dondu.Ama yine de degdi kadinda super ses vardi hernekadar orkestra olmasada Fayik atakoglu la esliginde iyiydi.Sadece piano vardi cok coskulu bangi bangir muzik degil , daha sakin bi konserdi.Bi kackez manhattin turu yapdik arkadaslarla.Once leyla ve esiyle sonrada siz tanimazsiniz yeliz ve filizlerle. Kizlarin babasi burdaydi 10 gunlune. Beraber bol bol gezdik.Leyla ve yasin le gitdimizde onlar bayagi telasli endiseli gezdiler hic birsey anlamadilar ama biz eglendik.3 aylik bebisleri ceylin i annesine birakip gelmisdi akillari kizlarinda kaldi. Biran aman hep karnimda kalsin benimki dedim , demek boyle oluyo bakan birileri olsa bile aklin hep bebeginde oluyo yine tad alamiyosun hicbirseyden. Ben neguzel hem yanida tasiyorum hem de beni rahatsiz etmiyo:)Yeliz ve filize gelelim. Onlarda babalari geldi diye havalarda ucuyolardi ama uzun surmedi. gidince daha kotu oldular ama olsun allah bukadarini da nasip etdi gorduler ya cok sukur. Darisi goremediklerine. onlarla da super vakit gecirdik cok eglendik. Resimleri yukleyip kisa zamanda sizinlede paylasacagiz. Bu sure icinde bide Ramazan bayrami gecirdik.Benim icin biraz burukdu cunku annemler burda degildi. Ama onlar adina mutlu oldum. Annemde abimde 8 sene ustune ilk defa bi bayram gecirdiler tr de.Keyifleri cok iyiydi ustune hep birlikde buraya geliyolar dahada super oldu.


Birde oglum var tabii hareketlerini iyice hissediyorum arada bi annesi yokluyo bende varim diyo. Doktor randevumuz vardi ,iyice buyumus uzayli olmakdan cikmis. Ilk gordumusde yuzu tam sekillenmemisdi simdi kocaman olmus oglum.Acayip hareketli bi bebek surekli dondu durdu doktor olcumlerini alirken cok zorlandi.Hatda biraz ara verip sakinlesmesini bekledik ve baskasi geldi olcdu boyunu posunu daha sonra. Cok heycanlandim gozlerimizi kirpmadan izledik hareketlerini, elleri kollari binicik bi agzinda bi basinin altinda . Simdiden takip etmesi zor acaba yaramaz bisey mi olacak?......Alper de hic yerinde durmaz cok aktif , babasinin oglu olacak bana benziyo diye cok sevindi. Yani olan bana olacak:)o sag salim gelsinde tek sorun yaramazligi olsun dert deyil annemde geliyo zaten, canim annem yardim eder bana.Iste boyle herseyi birikdirip topdan yazdim. Aslinda ara vermemin sebebi resimleri daha eklememem. Ama olsun uzatmayim dedim resimleride sonra koyarim.tekrar gorusmek uzere byeeeeee

4 comments:

Mutluveumutlu said...

Öncelikle bizlerle paylaştığın bu güzel haber için gözün aydın diyorum tatlım. Allah mutlu, mesut güzel günelr geçirmenizi nasip etsin.
bebişede maşallah, delikanlı olmuş :)
Öpüyorum çok, resimleri bekliyoruzzz

Gamzeli said...

Canım benim yaaa senin mutluluğun bizim mutluluğumuz öyle çok seviniyorum ki sanki benim çocuğum olacak..Allah sağ salim gelmesini nasip etsin inşallah..
Annenlerde geliyormuş annesi geliyor diye oğlun durmuyordur yerinde :)) Öptüm canım

aynur said...

Cok tesekkur ederim mutlu ve gamzeli beni yorumlarinizla ve iyi dileklerinizle yalniz birakmiyosunuz. Sizin gibi blog arkadaslari edindigim icin cok mutluyum. Aslinda sizin yazilarinizi okuyorum yorumlar yazmistim ama sonra baktigim da cikmadigini gordum. onaylamadan kapamisim sanirim.bende sizleri opuyorum

Betül said...

Aynurcum uzun aradan sonra hoşgeldinnnnn....Ne güzel haberlerle döndün..Sanırım en güzelide annenin abinin geleceği haberi.Allah kavuştursun.Fazla araverme,bizi merakta bırakma...ok?