LilypieExpecting a baby Ticker

Sunday, October 28, 2007

Simdiye kadar duygasallik, halsizlik, bulantilar ve bas agrilarim oldu. Bunlar hamileligin ufak defek etkileri , ben bunlardan ibaret saniyordum son bikacgune kadar.Artik gece olsun istemiyorum , kasintilar basladi kan dolasimiyla ilgili sanirim ayaklarima dogru tatli bi kasinti yanma delirtiyo benii. Bununla beraber lavobaya cikmalar cogaldi sabahi sabah ediyorum. Bide kalkmaya calisirken bi hareketle bi kramp giriyo kimilda kimildayabilirsen.Hani bilirsiniz damar damar ustune gelir kasilir kalirsiniz. Ben nerdeyse her uykudan bu sekil uyaniyorum , kolum bacagim kasilmis kalmis oluyo acilincaya kadar ovalayip masaj yapmaya calisiyorum.Duzelsede butun gun agrili geciyo oturup kalkarken sorunlu oluyor. Cogunlukla topalliyorum.
Hele gecen gece resmen agladim kalkamadim yerimden . Korktum hep boyle kalicam heralde dedim.Dun bayagi tempolu gecdi benim icin. Akasama misafirim gelecek diye butun gun ayakda birseylerle ugrasdim. Sabah zaten herzamanki gibi krampla kalkmistim agriyodu ama cok umursamadim. Arkadaslarimiz uzun aradan sonra gelince iyi agirlamak istedim ve bayagi bi hazirlik yaptim. (sonraki postumda hazirladiklarimi resimleriyle ve ayrintisiyla eklicem)Aksam oldu misafirlerimiz geldi , oturduk yedik isdik hos sohbet muhabbet derken onlar gitdi. Ben gayet iyiydim mutfami toparladim ve hatda disari cikip yuremek istedim daha yorgunluk agri sizi yok. Sonra bakdik saat gec cikmayalim dedik. Soyle bi uzaniyim dedim koltuga biraz aradan sonra bi baktim kalkamiyorum. Butun gunun yorgunlugu agrisi fazlasiyla cikdi ortaya. Nasil bi agri anlatamam zorla yatagima yatdim ama bende gece yatmamla bitmiyoki!... daha once dedigim gibi kasintilar da baslayinca hepden cildiriyodum.Titreye titreye kalkip soguk suya tutdum ayaklarimi biraz rahatladim.Bu aralar hamilelik biraz SIKINTILI geciyo anlicaniz.Umarim cok uzun surmez bu durum. Cok sukur oglum benii hic uzmuyo cok rahat geciyo gunlerim diyodum nazar etdim kendi kendime. Ama olsun oglumun buyudugu belirtileri bunlar , iyice hareketlendi tekmeler falan basladi. Onu hissetmek bile unutduruyo herseyi.............

4 comments:

Mutluveumutlu said...

En kısa zamada bu sorunlar azalır inşallah canım. Anne olmak böyle irşey demekki.Allah bizlerede nasip etsin :)
Öpüyorum çok

Gamzeli said...

Kıamam sana ya, umarım en kısa zamanda geçer, fazla fazla ayklarını uzatıp dinlenmeye bak..
Dikkat et canım kendine, öpüyorum seni..

aynur said...

MUTLU,
Cok tesekkur ederim evet anne olmak bambaska birsey nekadar sIKINTILARIN olsada icinde kipirdamasi senii dunyanin en mutlu insani ediyor allah isteyen herse bunu taddirsin (amin)

aynur said...

GAMZELI,
canim cok saol bi zaman sonra alisiyosun bu durumlara olbildigince dikkat ediyorum belime yastik koyup ayaklarimi uzatip oturuyorum. Onceden dalga gecerdim masusmu yapiyolar nedir butun kilolularin eli belinde dolasmasi lazim ozaman derdim komik gelirdi ama oyle degilmis otamatik ustune geliyo tipik hamile hareketleri