LilypieExpecting a baby Ticker

Sunday, September 9, 2007

ben&sevgili esim&14 haftalik bebisim

Merhaba blogcular ben buralarin yabancisiyim benide araniza kabul ederseniz heyacanimi mutlulumu yasadiklarimi ve yazdiklarimi sizlerle paslasmak isterim.Aslinda bu fikri canim arkadaslarim yeliz ve filiz aklima sokdular, sensiz olmuyor dediler ikna etdiler beniii:)))) Isin sakasi bayadir takip ediyordum cok eglenceli ve egitici oluyor, heleki benim gibi taze anne adayi icin.. Diger annelerin yazdiklarini okudukca hem karakara dusunup korkuyorum hemde hayatda yasanilmasi gereken bundan daha ustun bi mutluluk olmadigini dusunuyorum.Ogle garip bi duyguymuski artik anne derken bile duygulaniyorum.Hem anne hemde yenden dogmus gibi olcam.Canim annemin kiymetini cokdaha iyi anliyorum.Icimde atan minicik bi kalp oldugunu bilmek bile bukadar degistiriyorsa hayatimi, onu biran once hissetmek ve kucaklamak icin sabirsizlaniyorum.Kendimi cok ozel cok mutlu hissediyorum ,cennetden bana bi hediye var daha otesi varmi??? ve artik dunya tozpembe............

5 comments:

Gamzeli said...

Hoşgeldin aramıza, bundan sonra seninle ve minicik bebişinleyiz :)

EBRU said...

Aramıza hoşgeldin. Anne olmak çok güzel ve özel bir duygu. Bebişini kucakladığın zaman güzel duyguların kat kat artacak.Bebişini sağlıkla kucaklamanı dilerim. Sevgilerimle...

Mutluveumutlu said...

Hoşgeldin Aynur. Bebişinin ve senin maceralarını merakla bekliyoruz :)
Sevgiler...

kakaolusevgi said...

HOŞGELDİN AYNUR.BEN BİR ANNE DEĞİLİM AMA GÖNÜLDE VAR OLMAK :))BLOGUN HAYIRLI OLSUN.YAZILARINI BEKLİYORUM CANIM.SEVGİLERİMLE.

azizenaz said...

hosgeldin aynur yakinda bebeginin resimleri ve ilkleri ile burda yazilarin baslar insallah sevgiler