LilypieExpecting a baby Ticker

Friday, September 21, 2007



Biraz aradan sonra mujdeli haberi yazmak icin sabirsizlaniyorum.Doktora gitdik, ilk kez bebegimizi gorduk ve daha si cinsiyetini ogrendik.Bi oglumuz olacak...Cok heycanlandik onu ilk eli ayagi sekillenmis normal bi bebek olarak gorduk. Kipir kipirdi , bi eli agzinda emiyo diyeri basini altindaydi. Gorunuse bakilirsa rahatina duskun bi bebek, keyfi yerindeydi. Isin ilginc tarafi ikimizde ayni posisyonda yatiyoduk , doktor bak ayni sekil yatiyosunuz dedi. Cok hosuma gitdiii... Cok heycanlandim simdi diger randevuyu bekleyemiyorum surekli gormek isterim.
Ilk kalp atisini duydumuzda da cok heycanlanmistim. Turkiye deydik kalbini duyunca ilk dedigim sey alper hamileyim oldu. Doktor gulmustu yenimi ogrendiniz diye.. herseferde sanki yeni ogrenmis gibi oluyorum.Inanamiyorum canimdan can olusuyo ve daha cok ciddiyetine vardim. Daha cok dikkat edicem beslenmeme vitaminlerime.
Erkek olduga kimse sasirmadi herkes daha cinsiyetini bilmeden oglun diye konusuyodu hep ve cogunlukda erkek olsun istiyodu . En basta esim, oglum olacak diyip geziyodu. ya adam allahin sevdigi kulu herhalde ne istese oluyo.Bide yeliz, Kaan in annesi, oglum tek kaldi erkek olsun arkadas istiyoruz diyodu. Ben de bi umit kiz olurmu acaba diyodum ama onu oyle saglikli kipir kipir gorunce ne olursa olsun hic farketmez dedim.Benim cocugum benim icimden bi can..Saglikli olsun ve hayirlisiyla kucama aliyim tek dilegim o!!!!

5 comments:

azizenaz said...

gozun aydin canim minik oglusun cok tatli bu fotosunda bile .
bebsilerimizin kalp atislarini duymak bizleri inailmaz huzrlu kilar bilirim bu duyguyu gobisini sev annesi benim icin saglikla dunya ya merhaba de minik prens

Gamzeli said...

Canım benim, allah sağlıklı bir şekilde dünya tatlısı bir bebek getirmeyi nasip etsin, bende çok duygulandım, ablamınkinide duyunca çok sevindmiştik, ama cinsiyeti daha belli değil :)

DERYA said...

merhaba bencede saglıklı olması cok onemlı ve bende erkek istıyordum cokk evvelınden ama bır kızım olacak ne yanı ben sevgılı kulu degılmıyım:):(saka tabıkı herkes anlına yazılanı yasar.bızede beklerız hoscakal.

aynur said...

tabikii oyle derya allah bana saglikli bi evlat verdi ya yeter ne kadar cocuk sahibi olmak isteyip de olamayanlar var kiz erkek ayrimi yapacak degiliz sende bende tum anne babalar allahin sevgili kuludur bence verilmis buyuk bi lutuf. ben sadece cinsiyet acisindan demedim esim genel olarak cok sanslidir, istedigi hersey bisekilde olur

aynur said...

Sunu da eklemeden gecmeyim allah tum cocuk isteyenlere nasip etsin cok guzel bi duygu Allah hepimizi sevdigi kullarindan eylesin