LilypieExpecting a baby Ticker

Wednesday, September 26, 2007

En cok sevdigim seyler


Filiz cim sobelemisti beni cevaplayim ama simdi tek tek yazmak onemlisi siralamak zor olacak. Herkesin hayatinda cok sevdigi vazgecemedi insanlar yada herhangi seyler vardir.Hangi birini buraya sidirabilirizki, neyse hemen aklima gelenleri yazayim. Ama onceden soyleyim basa yazacam kisilerin yeri benim icin ayni nekadar onemli olduklarini kelimelere dokemem, hepsini cok seviyorum.........


Basta yerleri gokleri yaradan yuce rabbimiz, allaha inancim sevgim sonsuz ama nekadar gosterebiliyorum tartisilir. Bugun allah icin ne yaptim diye dusunuyorum cevaplamaya utanirim...



  1. Canim annem, herkesin annesini sevdigi kadar mi bilmiyorum ama ben anneme cok duskunum. Simdi 3 aydir turkiyede , yanindan geleli 1bucuk ay oluyo ama onun ne zaman gelecegi belli degil ilk defa bukadar ayri kaliyorum annemden. Annem sensiz icim buruk boynum bukuk , don ne olur!!!! Biraz duygu somurusu yapayim cabuk gelsin. Annecim allah seni basimizdan eksiketmesin(amin) seni cok ozledim.

  2. Canim babacim, cocuklari icin canini disine takti, soguk sicak uzak yakin demedi yillarca gurbetde hasret cekerek calisti.Hicbirimizin dogru durust ozel onemli gunlerimizde bizimle olamadi(bayramlarda, dogumlarimizda,buyudugumuzde, dugunlerimizde ,cocuklarimizin dogumunda, buyuduklerinde) Kimimizde uzun yol soforuydu , kimimizde gurbetde calisiyodu, kimimizde hastalikla kanserle mucadele ediyodu , kimizdede cennetden bizi izliyodur heraldee...Babam benim sen bizim icin bize hasret gitdin , kendi canindan gecdin erkenden.hakkin odenmez babalarin en fedakari en merhametlisi. Canim babam seni cok ozledik cok seviyoruz!!!! cok erken birakdin bizi tam artik hep beraber olacaz derkennn

  3. Sevgili biricik esim, senide cok ama cok seviyorum.Babamdan sonra hayatimin erkegi, oglum oluncaya kadar tabiiii.Esim benim herseyim hayatimi, acimi, tatlimi paslasdigim yeri gelir annem babam olur bana. Allah bizi ayirmasinnn (amin)

  4. Henuz tanismadigimiz nedir kime benzer bilmedigimiz ama gelmesini dort gozle bekledigimiz canimiz oglumuz seni de coooookkkkk seviyoruz

  5. Ailem, abilerim, ablam, kardesim,kuzenlerim(abimlerin esleri)en onemlisi yiyenlerim ILAYDA,SIRAT, BERAT onlari cok seviyorum. Yiyenlerim olmadan once cocuklari cok severdim sokakda gordum kirli pasakli cocuklari bile gider severdim.Bizimkilerden sonra her cocugu beyenmiyorum cirkin geliyo bizimkiler daha guzel diyip kiyaslama yapiyorum.Aslinda kotu kendi begenmislik gibi oluyo acaba kendi cocugum oluncada yiyenlerimimi sevmicem:))))Kesinlikle hayirr sizin yeriniz hep baska canlarim benim...

  6. En candan arkadaslarim, Yeliz, Filiz, Leyla, Oznur, Ozgul. Hey gidi gunler hey hepimiz teker teker evlenip coluk cocuk sahibi olduk. Oznur da kasim da evleniyo ,uzuluyoruz o uzaga gidecek. Artik sira Ozgul de, hadi kiz elini cabuk tut seni bekliyoruz..

  7. Hafize teyzem , Nuray abla burdaki eski komusularimizdan. Annem gibilerdir bana hele annemin yoklunda. Ihtiyacim oldugunda herseyi onlardan ister onlara sorarim..

  8. Evim, hernekadar temizlik yapmasini sevmesemde ev kusuyum. Cok cok canim SIKILMASSA evden disari cikmam.

  9. Tv,dizilerden yaprak dokumunu tek gecerim. Menekseyle-halil ve bicak sirti da iyiye benziyor.Magazin seyretmeyi severim ve beyaz show u izlerim.

  10. ev kiyafetlerim pjamalarim, takilip senelerce ayni pjamayi giyerim yirtilip delik desik oluncaya kadar.Saclar yapilmis makyajli guzel parlak bi tshirt yada body altin da yirtik bi pjama. Hatda uzerimde birileri parcalincaya kadar giymeye devam ederim. Bitane mavi pjamam vardi arkadaslari yeter didiyip pacasini yirtdilar ben de orasini kesip capri olara bi kac gun daha giymistim. sonra boydan 2 ye ayirmislardi. cok gulerlerdi bana. Bide gri vardi onuda esim (ozaman nisanlimdi)yirtdi. Bana hediye yenilerini aliyo ben hala delik desik olmus eskiyi giyiyorum. Oda dayanamayip makasla param parca etmisti. Cok uzulmustum. Buaralarda tas devrili cakilli resimler olan turunju capri var ustumde. Henuz yirtilmadi ama yikanmakdan rengi soldu...Cok komik ama sevdigim seylerden vazgecemiyorum

  11. yemeklerden, yesil fasulye,manti ve dere otlu yogurtlu kabak yemegi ( bu aralar canim cok istiyo yakin zaman da yapip yemeyi dusunuyorum)

  12. genel olarak butun corbalari cok severim ama en cok yesil mercimekli kesme corbasi(eriste hamuruyla)ve yayla corbasi

  13. sutlu tatlilari, revani ve asure(onuda canim cok istemisti nuray abladan istedim saolsun hemen o gun yapti cok guzel olmusduu ellerine saglik nuray abla)

  14. buaralar tembellik yapmayi ve uyumayi cok seviyorum

  15. Tabuuu bak onu unutcakdim nerdeyse. Bu oyunu cok seviyorum. Yukardakilerle oynuyoruz kizlara erkekler tabiikii hep kizlar yeniyo cok zevkli oluyo. Ama erkekler icin degil tabii onlar hep kaybetdikleri icin oynamak istemiyolar Yeterrrrrrrr diyosunuzdur heralde ne cok yazdim yaaa filiz pisman olmustur heralde sobeledine okumaz bile belki uzun gelir ona.Banane sordun okucaksin bak yarin sorcam ben neleri seviyomusum diye ona gora filiz:)))))))

5 comments:

Anonymous said...

Selam aynur soyle bi geziyodum su kizlarin sitelerine bi gireyim dedim elinize saglik bayagi guzel olmus ama size bazi konularda katilmiyorum siddetle kiniyorum sizi tabu konusunda sonucta bu bir oyun yenmekte var yenilmekte ama sunu itiraf edeyim genel olarak erkekler yani biz sizleri daha fazla yenmisizdir Alper mirim saygilar

aynur said...

tesekkur ederim kemal ziyaretinle bizi onurlandirdin ama katilmadigin konularda biz sizi kiniyoruz... ahhh bu erkekler neden hic yenilgiyi kabul etmezlerkii sankiii bukadar gurur yapmayin canim oyun sonucdaaa

Mutluveumutlu said...

Aynurcum, ne güzl şeyler yazmışsın, hiçde uzun gelmedi,bir solukta okudum.
Allah babana rahmet eylesin, sizlere ömür versin canım.
Bebişinede hayırlısıyla sağlıkla, mutlukla kavuşman dileğiyle...

Gamzeli said...

Ailem benim içinde çok öenmli, annem , babam ve kardeşlerim, bende çok düşkünümdür ve aramızda 1 sokak var yinede görmeden yapamam , hemen hergün görürüm mutlaka, öptüm canım seni...

mamagonekrazi said...

Aynur mehabalar,

Hamileligin icin tebrik edeyim seni. 17.haftandasin demek. Sorunsuz, saglikli dogumlar diliyorum sana. Bende 20 haftalik hamileyim, ustelik ikiz benimkisi. Bir tanesinin oglan oldugunu ogrendik bile. Otekinin cinsiyeti icin nefesler tutuluyor simdilerde. Pek nazliydi gostermedi abisi gibi :) Ne dersin bu nazla kiz mi olur o da?

Buyur gel benim blogada beklerim.


Selamlar
Alev