LilypieExpecting a baby Ticker

Friday, September 28, 2007

Bugun canim annemle konustum, 4-5 gundur aramamistim cok merak etmis. Normalde bi gun durur bi gun arardim ama biliyosunuz yazmistimda hastaydim. Simdi sesim den anlar merak eder diye sesim duzelene kadar aramayim dedim.Meger oda benimle ayni gun usutmus ve yeni duzelmis. Kizim merak etdim biyandan iyiki aramadi sesimi duyunca uzulur demistim dedi.Bugun daha iyiydim, seni aramaya cikacakdik dedi. Kalp kalbe karsimi derler, ayni zamanda hastalanmisiz ayni zamanda ayni seyleri dusunmusuz.Abim yeni evlendi bu yaz onun dugunu icin gitmistik turkiyeye.Bayramdan sonra isallah hep beraber gelecekler bi haksilik cikmazsa.Dualarim sizinle biran once gelmenizi diliyorum.Gerci annem de abim de bu sene ramazani orda gecirmenin keyfini yasiyolar.Ha bide abimde cicim ayi sarhosluguda var deymeyin keyfine.Gayet mutlulular, allah bozmasin.Bizde burda surunuyoz iste:)))
Allah surundurmesin bende cok iyim.Saolsun canim arkadaslarim (yeliz filiz) var.Hep beraberiz yapacak biseyler buluyoruz.Mesela dun ucumuz bi olup manti yaptik.Yeliz hamurunu yugurdu ,Filiz acti, birlikde bukduk ve bende pisirdim.Hep birlikde de yedik.(ablamin daha haberi yok O duysa hani bana hani bana derdi)oyun gibi oldu Aynurun aklina manti dustu yeliz yugurdu, filiz acti , aynur pisirdi, ucude yedii, ilknur da hani bana hanii bana dediiii:))))hehehe
Neyse bu arada tam emin olamadim birsey oldu , dun ilk defa oglumu hissetdim galiba.Icerden sag tarafimdan durtdu gibi geldi.Bu aralar yavas yavas hisediliyormus tekmeler.Heyacanla onu bekledigim icinmi yoksa agercekmiydi bilmiyorum.Arkasi gelmeyince acaba bana mi oyle geldi dedim.Ha bide aklima takilan birsey var. Bi arkadasim lab top kullanirken vucudunla temas etdirme , masanin yada biseyin ustunde kullan zararli dedi.Ben hep uzanirken karnimin ustun de kullaniyorum. Onceden onemsemedim bana sacma gelmisti, neden diz ustu bilgisayar desinler zararli da demistim ama simdi bebegim var ona zarar verirmi? acaba.Bilgisi yada bu konu hakkinda bi fikri olanin yorumlarina talibim.....Simdiden tesekkur ederim

2 comments:

Mutluveumutlu said...

Canım annene abinlere en kısa zamanda hayırlısıyla kavuşman dileğiyle.
Oğluşunuda hissettikçe bize haber ver tamam mı, çok güzel ya. Maşallah.

aynur said...

tesekkur ederim mutlu iyi dileklerin icin inan bende sabirsizlaniyorum kesin sizinle paylasirim oglumun tekmelerini. Dun bolca tatli yiyip yan tarafima uzandim ama daha cok kucuk hareket etsede hissetmiyorum