LilypieExpecting a baby Ticker

Tuesday, September 11, 2007


Buyumemize 5 ay kaldi tadini cikartalim dimi ama








slm arkadaslar daha ilkgunden yorumlarinizla ve iyi dileklerinizle beni cok mutlu etdiniz. Aslinda yazicak cok sey vardir mutlaka ama birturlu uykudan kendime gelip net in karsisina gecemedim.Bilirsiniz hamilelik cok fazla uyku ve halsizlik yapiyo . Evden de cikmak istemiyorum, bazen alper izinli oldugunda cikiyoruz sonra kendimi eve zor atiyorum.Cok cabuk yaoruluyorum. Biliyorum bugunlerin kiymeti bil bol bol gez diyosunuz.Cocukdan once 2 kisi gidililecek yerlere gidelim icimizde kalmasin diyorum. herseye bebekden once yapalim bebekden once gidelim diyorum alper(esim), niye bebekden sonra olecekmiyiz hicbirsey yapamicakmiyiz diyo:))) guluyo dalga geciyo benimle. Tabii canim dogumdan sonra kendilerini bebeklerine adayan anneler, babalar yine tadini cikartir herseyin.Yani ben oyle dusunuyorum bebegim olsa herhalde hic disari cikamam.Ben hazirlanip cikana kadar aksam olu zaten. Yukardaki kizlar (yeliz , filiz) cocuklariyla kendileri hazirlanir inerler ben hala hazirlanmamis olurum. Kiz lar merak etme bebek seni alistirir hizli olmaya diyolar ama bakalim degisebilcekmiyim....simdilik benden bukadar ,gorusmek uzeree..............

2 comments:

Gamzeli said...

Bilirim hamilelikteki halsizliği ve uyumayı, şuan ablam hamile 3 aylık, aynı durumda snein gibi oda...baklaım biz nasıl olacağız :))

Betül said...

merhaba aynur.. sanırım ikimizde şu an ortak noktalar paylaşıyoruz:)Tanışmaya beklerim.
sevgiler...